ofte stillede spørgsmål
Her er en oversigt over de mest stillede spørgsmål

Om produkterne
Hvordan ved jeg hvor lang min rem skal være?
Den perfekte længde er selvfølgelig forskellig fra person til person. Vi anbefaler at klippe remmen, så enden af remmen sidder lige i midten af tracksporet, når bæltet er spændt.
På den måde vil dit bælte stadig passe, om end du vokser eller taber dig om livet.
Stadig i tvivl? Se vores videoguide her:
Hvor bredde er jeres remme?
Alle vores remme er 32 mm bredde - det mener vi er den perfekte bredde til både formelle og mere afslappede outfits.
Hvilken slags læder bruger i?
Alle vores læderremme er fremstillet af full grain læder. Dette sikrer at remmene kan følge dig i årevis med den rigtige pleje. Hvis du vil vide mere om læder så læs vores læderguide her.
Vores canvasremme har genuine læder på bagsiden som er utroligt slidstærkt og sørger for at holde canvas-forsiden flot igennem hele bæltets levetid.
Hvad er jeres spænder lavet af?
Vores spænder er hovedsageligt fremstillet af zinc alloy (95%).
3-4% aluminium og 1-2% blandede metaller udgør resten. Spænderne kan indeholde spor af nikkel.
Er jeres remme/ spænder udskiftelige?
Ja! Alle vores spænder passer til alle remme. Så uanset hvilken kombination du sammensætter passer alt sammen - altid.
Ved et Luksus Sæt får du derfor 6 mulige bæltekombinationer.
Har jeg garanti på mit nye Nordform bælte?
Vi tilbyder livstidsgaranti på funktionaliteten af alle Nordform bælter. Dvs. hvis dit bælte nogensinde stopper med at fungere, erstatter eller reparerer vi det gratis.
Vi dækker dog ikke fragtomkostninger i forbindelse med dette.
Har jeg også udvidet garanti på andre Nordform produkter?
Ja! Hos Nordform står vi inde for vores produkter. Vi tilbyder derfor altid 5 års udvidet garanti på funktionaliteten af alle vores produkter.
Vores bælter er dækket under vores Livstidsgaranti.

Fragt og retur
Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden på alle produkter er typisk mellem 1-3 hverdage. Bestiller du inden kl 11, bliver din pakke oftest sendt afsted samme dag.
Der er dog nogle få undtagelser i leveringstider omkring f.eks. Jul, Black Friday, Fars Dag, osv. - så husk at bestille i god tid.
Kan jeg afhente/aflevere direkte på jeres adresse?
Desværre ikke. Vores bygning i Galten fungerer kun som kontor, lager og pakkecenter.
Vi tager derfor ikke imod kunder herude, da vi ikke har personalet eller systemerne til det - endnu!
Hvad koster fragt?
Din pakke bliver leveret med Postnord. Pakkeshop er gratis ved køb af minimum en Mouse Pad. Ved ordrer herunder starter fragt ved 29 kr.*
Du kan se de forskellige muligheder med Postnord, når du har lagt dit produkt i kurven.
Kan jeg få ombyttet mit Nordform produkt?
Hvis du skulle have valgt den forkerte rem/spænde, så kan du kvit og frit* få ombyttet - så længe det ikke er blevet brugt.
Hvis du ønsker at ombytte et produkt, er det nemmeste at bruge vores ombytningsportal her:
Ellers kan du kontakte os på hej@nordformstore.dk eller via kontaktformularen nedenfor, så finder vi ud af det sammen!
*Gælder kun adresser i Danmark, kontakt os for at høre nærmere om andre lande
Hvad er min returret?
Vi er så sikre på at du bliver tilfreds med dit Nordform bælte, at du har 100 dages returret. Hvis du blot ønsker at ombytte til en anden farve/variant - så er det kvit og frit. Læs mere ovenfor.
Hvis du ønsker at returnere er det nemmeste at bruge vores returportal her:
Det koster 49 kr at returnere en vare igennem vores returportal. Ellers kan du selv stå for returneringen, som skal sendes til:
Nordform ApS
Att: Retur + dit ordre nummer
Erhvervsparken Klank 11
8464 Galten
Returretten gælder naturligvis ikke, hvis bæltet ikke bliver returneret i væsentlig samme stand.
Hvordan returnerer jeg?
Hvis du ønsker at returnere er det nemmeste at bruge vores returportal her:
Det koster 49 kr at returnere en vare igennem vores returportal. Ellers kan du selv stå for returneringen, som skal sendes til:
Nordform ApS
Att: Retur + dit ordre nummer
Erhvervsparken Klank 11
8464 Galten
Returretten gælder naturligvis ikke, hvis bæltet ikke bliver returneret i væsentlig samme stand.
Hvor kan jeg finde jeres betingelser?
Du kan finde vores handelsbetingelser ved at klikke her, og vores privatlivspolitik ved at klikke her.
Hvis du er i tvivl om det mindste, så kontakt os på hej@nordformstore.dk eller i kontaktformularen nedenfor.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Kontakt os på hej@nordformstore.dk
eller via kontaktformularen herunder